1 gece önceden her şeyi yeyip içmeyi bıraktım. Sabah gittim,önce tansiyon ölçüp damar yolu açıyorlar .
Sonra röntgen odasına alıyorlar. Altını tamamen çıkartıp uzanıyorsun. O sırada buruna oksijen, parmağa nabız ölçer takıyorlar.
En son anesteziyi koldan takıyorlar.
Sonra uyandım , biraz zor uyanmışım ( sigara kullanıyorum o etkiliymiş, en az 3 gün önce bırakmanız lazım. )
İlk uyandığımda başım falan döndü , ağrı vs yoktu.
Sonra narkozun etkisi geçince, adet sancısının şiddetli halini yaşadım. Kanamam vardı öyle damla falan değil , bildiğiniz adet kanı gibi aktı .Şu an daha az geliyor. Kolumda serum vardı, o bitince ağrı kesici iğne istedim. Doktor çıkışta antibiyotik ve ağrı kesici yazdı.
Hala narkozun ağırlığı var üstümde .
NOT: Doktor dedi ki , ilk sıktığım sıvı çok kıl gibi gitti yumurtalığa, ikinciyi tazyikli sıktım açıldı . O yüzden ağrın olmuştur dedi.
Merak edenler okusun diye açtım postu.
Kolay geçti mi? Evet ama sonrası sıkıntılı bi süreçmiş. Çektirmesi gerekenler asla ertelemesin.