Lyhsce3386 bilgeeS bende aynı haftadayim canım bende de oldu kasık ağrısı ama acile gittiğinde nst gerekiyor demedi bebeğin doguma dair belirtisi yok dedi sonra kendi doktoruma gittim olabilir bebek büyüyor karın büyüyor dedi bence korkma
Happykomy12 bilgeeS hareketleri var mı hissediyormusun senle aynı haftadayiz 19.3 bende ama hissetmiyorum
Lyhsce3386 bilgeeS ilk gebelikmi üzülme canım allahin izniyle hicbisey olmaz bebeği strese sokma üzülüp aglama