Merhabalar kızlar 15+1 haftalığım doktorum plesentanın rahime yakın olduğunu söyledi daha önceden de hamileliğimin ilk haftalarında kesenin etrafında kanama olduğunu görmüştü onu çok şükür atlattık fakat bu son kontrolümde doktorum plesentanın rahime yakın olduğunu söyledi bebek zamanla yukarıya çıkarmı acaba Bu durumu yaşayan varmı aramızda