Sevecenanne Kızlar öksürük be gribim var ayrıca kanımda mikrop varmış. Doktor öksürük için erdostin şurup verdi dahiliyeci. Ama kullanmakta şüphe duyuyorum. Recetesinde hamilelerle ilgili bişi yazmıo kullananan var mı yardımcı olunn