1aleyna_ Herkese Merhaba tsh degerim 5.81 yüksek dedi doktor 7+6 haftalık hamileyim birsey olur mu kızlar
poyrazin_annesi28 1aleyna_ Dahiliyeye gitmen gerekiyor. Sana hap vericek. Onu kullanicaksin. Endişe etme ilaçla düzeliyor. Ben 9 ay boyunca kullandim
momofsusam 1aleyna_ tiroid ilaci kullanmaniz gerekiyor düzenli olarak kullanırsanız bebekte bir sıkıntı yapmıyormus😇 her ay tsh ınıza baktirmaniz gerekiyor tsh normal aralığa inene kadar, ilaç dozunuz yeterli geliyor mu diye anlayabilmek için
Yasminnnnn 1aleyna_ Dahiliye git ilaç verir düşer ama ilacını düzenli kullan her sabah aç karnına kahvaltıdan en az yarım saat önce iç ayda bir kan verip takip et değerini
numix Dahiliyeye görün canım gebelik de 2 buçuk üstü olunca ilaç başlatıyorlar. Tsh hormonu bebek için çok önemli
nisanela Bende bugün gittm dahiliyeye tekrar kan alındı öğleden sonra yine gideceğim 2,61 cıkmıstı biraz yüksek ilaç başlayabiliriz dedi dr