Kızlar selam 33 haftalık olucam hayırlısı ile gurbetteyim ve çok korkuyorum ailem çok uzakta özele gidiyordum orası biraz pahalı olunca devlete randevu aldım bilenleriniz vardır belki torbalı da selvi hanıma aldım hiç gitmedim ama herkes çok iyi diyor acaba onunla konuşsam acı eşiğimin olmadığını yaşımın küçük olduğunu işte korktuğumu söylesem sezeryan yapabilir mi ona göre artık özel de sezeryan fiyatlarını araştırmaya devam edicem 🥺🥲 bildiğiniz uygun fiyatlı özel hastaneler varsa açığım bu konuya