Acelyapova hayır en kötü olur mu Allah aşkına 😱 zorlu geçiyor bebek büyüdüğü için ama kötü değil ağrılı ve zorlu ki hızlı da geçiyor merak etmeyin. Ayrıca bebeğin hareketlerini en net güzel hissettiğimiz sizinle iletişime girebildiği en güzel zamanlar bu zamanlar 🥰 bende 33+1 deyim evet zorlandığım zamanlar da var ama öyle düşünmeyin bol bol su için bu ağrılarınızı daha da hafifletiyor. Allah hepimize güzel sağlıklı doğumlar versin 🤲🏻🥰