Iremaydmrr Selam kızlar 36 haftalığım bu sabah itibariyle azar azar da olsa batma hissi var karnımın etrafında bu neyin nesidir yalancı sancı mı yoksa hastaneye gitmek için erken mi Pazartesi randevum Var