Birisi00 Dun afedersiniz mide bulantısı-isal ile uyandim. Çok kötüydüm. Simdide lavobaya akintida karisik kan vardi damar gibi. 🥹 Heyecan-korku sardi beni. Bugun doktor kontrolüm var bakalım
Gulsen4224 Birisi00 nişan gelmiş bebek yolda sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin Rabbim kolay bir doğum olsun inşallah 🤲🏻🤍
Birisi00 Gulsen4224 Amin canım yaa. Valla neler olcak neler bitecek korku sardi beni.İnsallah kolaylikla saglikla alirim
Tugce_gul Evet ya kontrolden sonra bilgilendir bizi benimde nişan geleli 4 gün oldu ne zmn doğururum acaba
Birisi00 Tugce_gul Nasıl birseydi benim ikinci gebeliğim ama digerinde yasamadim nisan olayini. Bunda 39. Haftadayım. Akıntıda karısık damar gibi pembemsi-kirmizimsi damar gibi kan vardi
Birisi00 Tugce_gul zeynep_c Kontrolden geldim. Gecen hafta dogum kanalinda olmayan bebegim kanala girmeye başlamış. Sabah gelen kanı soyledim. Bunlar beklediğimiz seyler dogum belirtisi olarak dedi. Ultrasonda hersey normal. Haftaya tekrar gel. Ama herhangi bir kanama su gelmesi sanci durumunda hemen gel dedi
Alynyldr Birisi00 bu gelen nişan mıymış peki doktorunuz söyledi mi benimde 37+2 deyiz bugün sarı akıntı içinde kırmızı kan iplik gibi geldi geldi doktoruma yazdım normal dedi zaten Salı sezeryan günüm olduğu için sanırım
Birisi00 Alynyldr Nişan mi hocam dedim buyuk ihtimallle dedi ama zaten bekledigimiz durumlar bunlar dedi. Ultrasonla baktiginda da bebek kanala inmeye baslamis dedi