Urbe22 Merhabalar yaklaşık 10 yıldır trombositlerim düşük seviyede hiçbir tedaviye gerek duyulmadı şuan hamileyim ve kollarımda bacaklarımda peteşiler cıkmaya başladı böyle bir durum yaşayan var mı?