Dereya Kızlar merhaba ben ıkı aylık hamileyim dün akşam yeğenimi kaldırdım böyle karnımda birsey aşağı düşüyor gibi hissettim hemen WC gittim ama kanam falan birsey yoktu o an biraz ağırım oldu korktum bende dokturu aradım gelmem gerek var mı diye oda ağırın veya kanama lekelenme olursa gel kasılma yaşamışsındır dedi bogle birsey başına gelen oldu mu
Lalemmm12 Dereya henüz çok yeni düşük yasıyabilirdin Allah korusun ilk 4 aya kadar yukarı doğru bile yükselme çok tehlikeli bol bol uzan ve dinlenmeye çalış
Kelebekk-0307 Dereya birsey olmamıştır kanama vs yoksa yeni hamileyim ve 2 yaşındaki kızım sürekli kucağımda maalesef.. dikkatli olun yine de içiniz rahat olsun.
Kdg Dereya dikkatli olun mecbur degilseniz kaldirmayin bsy ama sahsen 3 yaşında oglum var hamileyim ve hiç kucagimdan inmiyor bı sıkıntı yasamadim
Cvkhll Dereya Kanaman yoksa korkma 1,5 yaşında oğlum var 7 haftalık hamileyim oğlumla hergün dışardayız 4 kat merdiven inip çıkıyoruz kucakta
Rojdademirkol Allahin izniyle bisi olmamistir ama ilk 3 ay çok önemli, bebek vs kaldirma, kucağına alma hatta öpme demişti doktor bana. Uzan dinlen oyle durumlarda.