numix açıkçası hamilelikten beri çok saldım ders çalışma işini çünkü çok halsizlik ve uyku problemi yaşadım sürekli uyumak istiyordum şimdi enerjim yerinde ama bu sefer de konular gözümde büyüyor kendimi bir türlü motive edemiyorum çalışmak için atama durumları da çok canımı sıkıyor okul öncesi öğretmeniyim ama 904 kişi alacaklar seneye belki daha az olucak bu sayı bunları düşünmekte biraz moralimi olumsuz etkiliyor açıkçası ama elimden geldiğince kendimi zorlayarak çalışmaya çalışıyorum 😅 sen çalışabiliyor musun peki canım nasıl motive ediyorsun kendini