esty35 Alaraa17 ben sınav günü 39 haftalık olacağım ösym yi aradım sağlık kurulu raporu dilekçe ve engelli başvuru formunu doldurup ayın 15 ine kadar istiyorlar. sağlık kurulu raporu da tek hekimle alınmıyor maalesef. devlet veya üniversite hastanesine gitmek gerekiyor. sağlık kurulu da haftanın bir günü hastanalerde toplantı yapıp raporu o şekilde veriyor. gittiğimiz aynı gün içinde alamıyoruz yani. o yüzden risk alıp normal sınıfta sınıfa giricem mecbur :(
Tugcev gocebeanne siz böyle yazınca Google’dan belgeye baktım süre bitene kadar ÖSYM ye dilekçe ulaştırmamız gerekiyormuş devlet hastanesinden rapor alıp. Zaten bir hafta kaldı mümkün mü böyle bir şey bilmiyorum
Alaraa17 15 inde bitiyor da elimizi çabuk tutmamız gerekiyor ben şundan korkuyorum sınıf ortamı gürültülü olur mu dışsal uyaranlardan korkuyorum bu konu hakkında bilgin var mı ya da tek girmek dikkatimizi olumsuz etkiler mi
Drfatma Tugcev nasıl bir rapor almamız gerekiyor ? Ben başka bir sınava gireceğim de başvuru tarihinden önce mi ösymye vermek gerekiyor
Alaraa17 numix kesinlikle o yüzden ama şunu sorun ediyorum ortam nasıl dış uyaranlardan rahatsız olur muyuz ortam daha mı esnek olur
Tugcev numix evet kılavuzda öyle yazıyor geçici engel hamilelik durumlarında İlaç ek gıda tuvalet gibi konularda ihtiyaçların karşılanmasına yönelik diye
Tugcev numix bende onu hesaplamaya çalışıyorum. Rapor, başvuru kağıdı, dilekçe istiyor. Raporu da sadece araştırma ve devlet hastanesinden istiyor. Benim kadın doğuma randevu bulmam 2 hafta zaten 😂 nasıl unuttum bunu onu sorguluyorum
numix Tugcev Sabah erkenden gidip sıraya girsek😂 ben pazartesi gidicem zaten ikili tarama testi yapılacak erkenden sıraya giricem napıyım. Peki bu raporu alınca engelli bireylerle aynı sınıfta mı giriliyor yoksa normal sınıfta mı
Tugcev numix sanırım aynı sınıfta. Engelli salonalrı oluyormuş. Arkadaşın sorduğu gibi çok fazla uyaran olur mu oda sıkıntı aslında. Benim alan sınavında doğumuma bir ay bile kalmamış olacak açıkcası anlık bir şey olursa başkasının hakkına girmeyim diye istiyorum ama iki yönlü de sıkıntı gibi duruyor 🤦🏼♀️
Alaraa17 Hahaga herkes benden bilgisiz kızlar bilmediğim için yazıyorum birinden bi şey öğrenirim diye üzgünüm cevap veremiyorum:(ben de bilmiyorum çünkü
Tugcev Alaraa17 umarım daha önce bunu deneyimlemiş biri yazarda bizde aydınlarız. Ben eski yıllarda birinin yorumunu okumuştum çubuk kraker vs ile girdim kat konusunda daha kolay bir yerde diye. Bu sistemi öyle öğrenmiştim. O şekilde yaşamış biri yazarsa bizde aydınlanırız 😊
numix Tugcev Ay evet ya belki başkaları ses yapar sınava nasıl odaklanıcaz. Ben sınav zamanı 21 haftalık olacağım çok wc gereksinimi olur mu acaba bilemedim 🥺
Tugcev numix şu an ben 22. Haftamdayım. Wc ihtiyacım oluyor ama o kadar dayanabilecek durumdayım mesela. Sizde ona göre tercih edin bence. 21. Hafta ortalama bir zaman aralığı kendinizi zora sokmayın derim. Yıllardır sınava giren biri olarak çok büyük göbişlerle aynı sınıfa girdiğim çok oldu 😊
Mhtpdrmz06 numix yaa hamişler için böyle bir şey oldugunu bilmiyodum. Ay benim dikkatim normalde de çok çabuk dağılır burnunu çeken öksüren birileri olsun hemen kulağımı kapatır odaklanmaya çalışırım normalde de. O yüzden o riske giremem sanırım tuvaletimi tutarım inşallah sınavda yaa. 15-16 haftalık olucaz sınav zamanı ne diyosunuz şuan o haftalarda olanlar tuvaletle aranız nasıl 😁
numix Tugcev Benim şuan çok ihtiyacım olmuyor 2 saat dayanabilir miyim ki😂 peki siz ne yapacaksınız rapor alacak mısınız