12+6 haftalığım en son 12 haftalıkken gittim doktora sıkıntı yoktu ama son 3 gündür geçer mi diye bekliyorum ama geçmiyor karnım belim ağrıyor hani adet olmuşsun yeni gbi bel karın ağrısı lekelenme yok ama ağrıda geçmiyor sabah uyanıyorum var akşam yatıyorum var sürekli böyle olan var mı arkadaşlar yada bebeğe bir şey mi oldu