Kızlar selam 29. Haftadayım karnım ve kasıklarım regl ağrısı gibi ağrıyor patlayacakmış gibi sürekli idrar sıkışıklğı halinde baskı var normal mi bu durum idrar yolu enfeksiyonu geçirdim ama artık yanma kaşıntı yok üşüttüm mü acaba yoksa tehlikeli mi yaşayan varsa lütfen akıl versin dünden beri kafamda