Alaraa17 Son adet tarihim 19 mart normalde bebeğin 7 haftalık olması gerekiyor ama salı günü 6 hafta oldu ve mide yanması kabızlık var göğüste çok dogunluk yok mide bulantım yok 5 haftalık gittim doktor muayene etti her şey yolunda görünüyo dedi ama kalp sesi yoktu bu yaşanılanlar normal mi yarın kalp sesi için gitcem çok korkuyorum huzursuzum ilk bebekte düşük olunca haliyle korkuyorum pıhtılaşma yatkınlığım var coraspirin kullanıyorum
myavocado Alaraa17 5 haftalık iken doktor henüz olmaz diye kalp dinlememişti bile, beni de 7. Haftada çağırmıştı kalp atışı için, endişe etmeyin, 5. haftada muayene de her şey normal miş kötü düşünmeyin, inşallah kalp atışını dinlersiniz bu kontrolde.
Lalemmm12 Alaraa17 6 da keseyi 9 da bebeği ve kalp atışını duydum 9 10 . Haftaya kadar kalbi duymaman gayet normal lütfen tek doktorla kalıp bebeği aldırmayı düşünmeyin 😊 o haflarda belirti zaten olmaz belirtiler 10. Haftadan sonra göstermeye başlıyor kendini mide bulantısı tiksinme öğürme iştahsızlık