Arkadaşlar 5 gün gecikti testim o lekelenmeden sonra adet sancısı gibi ufak ufak kasıklarıma ağrı var uzun sürmüyor akşam test yapacağım çıkar demi artık net bir sonuç 5 gün önce yaptım zaten pzoitif cikmisti adetim tam oalcagim gün yapmıştım lekenme de testi yaptığım sabahı olmuştu.