Kızlar ben bugün keseyi gördüm sata göre tam 5 haftalığım kesede 6mm olmuş neyse bende saç da egzama var dermovate saç losyonu kullanıyorum kortizon içeriyor doktor önermedi hamile kalıp egzaması olup ne ilacı kullanıyorsunuz acaba daha ilacı 1 kere kullanmadım kafam aşırı kaşınıyor sonra kulaklarım ensem yüzüm atıyor malesef