Sude10 Nickbilmemne bende yaptırmadım fakat en azından 2 ligi yaptirsaymisim diyorum çünkü detaylıda down sendromu teşhisi konuldu ense kalınlığı yuksegin üstünde çıktı hangi doktora gittiysem bana 2 li ve 3 lu test sonuçlarını sordu ona göre yorum ve hareket edeceklerini söyledi olmadığını söyleyince bişe yapamadılar malesef
Ella06 Tarama testlerinin Yapılmasının gerekli olduğunu düşünüyorum . Gebeliğim sağlıklı ilerler o haftalara gelirsem 2 li ve 3 lü test değil direk fetal DNA testi yaptırmayı düşünüyorum
Drfatma Ella06 ben de ikili ve aynı gün fetal dna yaptırdım iyiki yaptırmışım çünkü ikili riskli geldi çok şükür fetal dna temiz geldi. Fetal den çok daha güvenilir ve duyarlı bir tarama testi ben de öneririm bir doktor olarak da
Ella06 Eskişehir’e yakınsanız oradaki devlet hastanesinde ücretsiz yapılıyormuş. doktorunuzun önerdiği yada kendinizin ayarladığı firmalara ücret karşılığı yaptırıyorsunuz
Mommym8 Ben ikili test yaptırdım sonucum riskli çıktığı için doktorum nipt önerdi şuan onun sonucunu bekliyorum.
Drfatma Mommym8 inşallah tertemiz çıkar ikili teste göre fetal dna çok daha güvenilir tertemiz çıkar inşallah
3_oglan_annesi Laz53__ ikili ve dörtlü de aynı seymi üçlü yapmadı ikili ve dörtlü ddi bn dün dörtlü için kan verdim tek detayliya girersen isterker ddi doktr
Sude10 Lidiapoet 21+3 ense kalınlığı 6.9 çıktı maksimum 6 olması gerek demişti doktor perinatoloji doktoru
yasamblogz İkili yaptırdım üçlü yaptirmadim ,ikilinin doğruluk oranı yüzde 85 iken üçlünün 60 hiç gerek yok boşuna kendini korkutmaya
Yasminnnnn Nickbilmemne Hiç birini yaptırmadım sadece 20+5 haftalıkken perinotolojiye gidip detayliya girdim o kadar
Lalemmm12 Nickbilmemne 2 li yaptırdım 3 lüyde doktorum gerek duymadı onu genelde 30 yaş üstü hamilelere öneriyorlar sadece 2 li ve 4 lü yaptırdım ama yaptırman konusunda bence yaptır lazım oluyor doktor ileriki haftada istiyor sonuçları sonra sorun çıkarsa bişi yapamayız diyorlar
Ezel16 Nickbilmemne 2 li test yaptırdım sıkıntı olmayınca 3 lü testi gerek görmedi.. Detaylı ultrason istedi 20 ila 24. haftalar arasında şimdi 23. haftada detaylıya giricem 🦋 2 li de sıkıntı yoksa şayet 3 ve 4 yü gerek görmüyormuş doktorlar canım çünkü 2 li test en önemli bilgiyi veriyormuş problem var mı yok mu diye .. Hayırlısı inşallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun 🤲🏻🥹👼🏻🩵
Laz53__ 3_oglan_annesi aynı şey değil diye biliyorum ikilide sıkıntı varsa 3 lu teste yönlendiriyorlar
3_oglan_annesi Laz53__ anldm da liste vermişti su su testler yapılacak diye ikiliyi yapmadım muane için dün doktra gttim dörtlü test için ver ddi üçlü yoktu listede bnde anlamadım bisey
myavocado Nickbilmemne ikili test yaptırmıştım, düşük risk çıktı, sonrasında fetal DNA yaptırdığımız için üçlü ya da dörtlü yapılmasına gerek görülmedi. Bence yaptırmalısınız tüm tarama testlerini.