Adnlncm Kızlar ultrasonda bebeğim hafta olarak da kilo olarak da geri çıktı doktorum böyle devam ederse sık sık takip etmemiz gerektiğini söyledi çok üzüldüm başına gelen var mı düzelir mi bebeğimde hiç ilaç kullanmadım Dr ondan olacağını da söyledi
MomyAsli_ Adnlncm kendinize bi beslenme programı ayarlayıp ona göre yemelisiniz ara öğün yoğurt kuruyemiş gibi bunları hazırlamak külfetli olmaz bebek için yiyoruz hepimiz bence gelişim için gereken gıdaları ara öğün olarak alarm kurarak bile ağzınıza atabilirsiniz
Zeyasln Adnlncm haftan daha küçük yemene ve vitaminlerine ağırlık verirsen haftasını kapatır bence benimde başımda aynı dert var kontrole geldim birazdan belli olacak bakalım
Adnlncm momofmychildren hayır kullanmadım folik asit d3 vitamini kullanmadım sadece kan ilacını biraz kullandım bebeğim küçük diye onunla ilgileniyorum diye yemek yemiyorum tek öğün bazen kahvaltı bile yapmıyorum hep temizlik bebek bak derken unutuyorum
momofmychildren Adnlncm anladım siz de haklısınız ama gelişimi önemli hem gıdayla hem de doktorunuzun ne önerisi varsa uygulamaya çalışın
Semaa00nur Adnlncm beslenmene dikkat et canm 2 hafta ya kadar normal kabul ediliyor geride yada ileride olması benimkide geriden geliyor kan sulandirici igne başladık şeker hastasi olduğum için kan akışı az gidiyor olabilir dedi doktorum 17 sinde gidicem gelişimi hala geride mi ozaman ogrenicem
Zeyasln pinaarrylmz Bi problem çıkmadı haftasıyla uyumlu çıktı acildeki doktor boştan yere 3 gün stres yaşattı bana 33 haftalık bebeğe 30 haftayla uyumlu gelişim geriliği var demişti 🤦♀️
myavocado Adnlncm doktorunuza sorun uygun bir şey verir illa ki, toparlanır bebiş daha, beslenmenize de dikkat ederisniz
Ecekazan11 Adnlncm evet canım şuan ben aynı şeyi yaşıyorum 24 haftalıkken öğrendim gelişim geriliği var 2 haftalık hep küçük kalıyor ve bende suyuda az malesef her hafta kontrole gidiyorum doktorum en son 34. Haftaya kadar bakalım dedi suda daha azalma olursa doğumu gerçekleştiririz yani birakabildikleri kadar bırakacaklar kadar şuan 31 haftaligim
Adnlncm Ecekazan11 çok üzüldüm umarım iyi olur sağlıkla kucağınıza alırsınız su konusunda bana da eksik değil ama yeterli de değil dedi😞
Ecekazan11 Adnlncm bend esuyu şuanda ne artıyor ne eksiliyor şuan suyu doğuma kadar yeterli dedi ama bu onun suyunun eksilmiyecegi analmina gelmiyor tam sınırda suyu malesef Allah sağlıkla.kucagimiza almayı nasip etsin inşallah
Gamze2706 Adnlncm ilaçlar ile kilo aldırmakta bana hiç sağlıklı gelmiyor. Bol bol meyve, kuruyemiş felan tüketin.