merhaba kızlar 🤗 27 Temmuz tam 40 haftaya denk geliyo ama hastanede ebe 38 haftada sezaryene alıyoruz dedi, ilki sezaryen olduğu için bu da planlı olacak. O da 13 temmuza denk geliyo cumartesi oluyo, 15i de resmi tatil. Hafta sonuna planlı sezaryene gün veriyo mu devlet hastanesi onu merak ettim. Canım elticimin yanımda olmasını istiyorum onun da 14ünde sınavı var, başvuruyu yapması lazım şimdiden şehir dışında girme ihtimali var eğer beni hafta sonu alırlarsa gitmicek ama gün vermiyorlarsa hafta sonuna o da sınava gidecek 🤗 kızcağız ne yapacağını sapıttı belki bilenleriniz vardır dedim 🤗