@mkrbnr çok memnun kalırsın bende arkadaşın pos cevabından gördüm direk doktorumu övmeye geldim doruktan beri tanıyorum düşüklerim oldu kürtajım oldu hep Sevdenur hocam ilgilendi ilgisinden de çok memnunum elinin pratikliği olsun beceresi olsun çok fazla oyuzden o nereye gıttıyse biz oraya gideriz tereddüt etmem Medıcana geçeceğini söylediği gün direk sigorta yaptırdım bence değerlendirebileceğin en iyi doktorlardan biri :))