ZeyHus33 Kızlar Bebeğim dünden beri Karnımı sertlestiryor bir yere toplanıyor Elleyince Sert hissediyorm dün çok yoruldm ondan mı acaba gitmem grkyormu hastaneye herhangi biseyim yok bundan haric 29+2
ZeyHus33 myangelson valla anlamadm dünden beri vücut olarak iyi hissetmiyorm göbek deliğimin orda toplanıyor Bagzen canımı acıtıyor bagzende anlamiyorm Ama üstünde yük var gibi dünden beri iyi hissetmiyorm
myangelson ZeyHus33 bence gidin yorgunluktan da olabilir erken doğum riski de olabilir bir doktor görsün bence en azından içiniz rahat eder