Gamzegbb Acile gidin diş hastanesine. Aynı haftada bende diş ağrısı çektim ölüyodum ağrıdan acile gittim iltihaplanmış dedi çürük oluşmuş. Antibiyotik verdi doktoruna danışıp öyle iç dedi dişçi. Doktoruma sordum kullanabilirsin dedi öylelikle geçti ama ilaç bile 3. Günde fayda etti. Onun dışında karanfil yağı koyabilirsin dedi doktor ama fayda etmemişti oda bende.