2 aylık bebeğim gece beslenmesini kesti. Bi kaç gündür geceleri hiç mama yemiyor. Akşam 12 de yiyor sabah 7 ye kadar. Gece bi kaç defa uyanıyor mama veriyorum ama yemeden geri uyuyor kendi kendine . Uyurken vermeye çalışıyorum yok istemiyor. Normal mi bu durum? Gün içerisinde 2-3 saatte bi mama istiyor ama geceleri yemiyor🤦🏻♀️ eskiden tam tersiydi gece o uyurken verirdim mamayı ne kadar versem o kadar yerdi gündüz iştahsızdı..