Kızlar reglim 3 gün gecikti bende 4 gün önce hem idrar testi yapmıştım negatifti hem de gidip kan vermiştim yine negatifti.Yükselme ihtimali var mıdır ? Başıma böyle bir şey gelen var mı 😔😔🥹 vallahi 9 aydır deniyoruz yok ya olmadı halen
Kan sonucu <1,20 idi