Neseakb ilkte tutmadıysa üzülme coğu tutmuyor 3.de 4. De olmadı tüp bebek var hiç takma kafana kendini rahatlatmaya bak canım hepimizin kaderinde bu bebek haberini alacağımız gün belli sadece bol dua istiyor bebeklerimiz gelmek için ben kafamda böyle kurup rahatlıyordum daha dua skorumu tamamlamadım herhalde diye diye boool dua ettim 70 defa ya Allah, ya Rahman, ya Kadir, ya Rahim ,ya Kaviyyü bunu okudum hep özellikle Cuma günleri ama diğer günler otobüsteysen metrodayken heeeppp okudum 👍