ysmnilhan1 sizinki çok yüksekmiş muhakkak gidip takip altına aldırın. O Bahs edilen sık sık emzirmek ilerlememesi için geçerli kan şekeri düşünce sarılık artıyor çünkü. Birde kilosuna baktırıp gerekirse mama başlayın ama doktor kontrolünde. Zaten sarılık kanı topuktan iğneyle delinip minicik tüplerle alınıyor