Diladeniz2 Kızlar pazartesi 11 hafta kontrolümüz var ve ben acaba cinsiyeti görür müyüz diye merak ediyorum bir çok kişiden bu haftalarda öğrendiğini duydum ama size de sormak istedim aranızda bu haftalarda öğrenen var mı 🥹
Babykalamar Diladeniz2 oglumuda kizimida yuzde yuz diye 11. Hafta ogrendim doktorunuz iyiyse gorursunuz
Alesh Diladeniz2 12. haftada kız olarak tahmin soyledi bacak arasıda bos dedi kordon olabilir demisti. 16.haftamda pipi gosterdi. Yani bazen gec olusabiliyor yada sonraki haftalarda gorebiliyolar. Ben doc. Dr a gittim ozele. Yani erken haftalarda sadece tahmin yapabilirler kesin bisey soyleyemezler
betyy16 Diladeniz2 yanılma payı çok fazla bana 11. Haftada erkek dediler sonra kız dediler arada kaldım öyle şu an kesin bilmiyorum 😄 fetal dna yaptırdım onun sonucuna göre öğreneceğiz artık
Diladeniz2 Ytsnzy Evet evet katılıyorum 🥹Ama işte ilk annelik ilk heyecan insanın içi içine sığmıyor 🥹
Drfatma O haftalar tahmin edilebilir ama çok erken kız deyip erkek çıkabilir. Biz fetal DNA tarama testi yaptırmıştık onda öğrenmiştik erkenden
Diladeniz2 Drfatma Bizde yaptırmayı düşünüyorduk ama sonrasında vazgeçtik ikili taramaya göre hareket edeceğiz bakalım inşaAllah yaptırmaya gerek kalmaz
Diladeniz2 Selinmoon ayyy hadi bakalım bizde öğreniriz inşaAllah çok sabırsız ve bir o kadar heyecanlıyım🥹
Drfatma Diladeniz2 inşallah, bence direkt fetal dna yaptırılabilir. Biz ikili ile aynı gün sonuç çıkmadan fetal dna da vermiştik 2 li testimiz riskli gelmişti. Yurtdışında zaten artık tarama olarak yüzde. 99 güvenilir olduğu için fetal dna tercih ediliyor
Diladeniz2 Babykalamar Genelde erken öğreniyorsan hep erkek derler kız olupta bu haftalarda öğrenmeniz gerçekten çok tatlı bir yanılma olmuş 😍🥹🥹
Diladeniz2 umycnr94 22 Mayısta bizim 2 li taramamız doktorum 12 den önce önermiyorum deyince 12. Haftayı bekliyoruz onun içinde bir hayli korkulu içim sizde de bu korku var mı 🥹
Babykalamar Diladeniz2 evet doktor kagida yazip verdi kizimi parti yapacaktik daha 11 haftalik. Dedim emin misiniz parti yapacagiz sonra degismesin. Yuzde yuz eminin dedi. Oyle diyince 2. De erkek dedik esimle bu kadar erken kesinlesti diye. Bi bakarizki kiz🤣
umycnr94 Diladeniz2 olmazmi midem.bulaniyor stresten yarın olsa bı an önce dyorum ben iki hstne takiplym ozeldeki doktorum 12 hftada gel dedi dvletteki 11 de gel dedi zten özelde taramalar ücretli dogm pketi almadım ondan dolayı doktorumda gereksiz para vrme orda yptr raporu bna gönder dediği için öyle ilerlyorum ama içm içimi yycek
Diladeniz2 Alesh Evet evet kesinlik konusunda katılıyorum ama böyle her ultrasona gittiğimizde onunla ilgili bir şeyler öğrenmek o kadar güzel bir duygu ki insan sabırsızlanıyor 🥹
Ozlemkubra Diladeniz2 bana genelde 9. Haftada doktorum söylüyor tabi kesin olmasada ama yanılmadı iki gebeliğimdede kız dedi şuan 17dryiz iki doktorda kız dedi
hamileyimkiben Diladeniz2 11+5 de çok net erkek olduğunu öğrenmiştik erkekse öğrenme ihtimaliniz yüksek :)