Anneolmakistiyorum1 Arkadaşlar gecen ay 16 nisan adet oldum her ay birkaç gün öne atar adetim bugun yarın olmam lazım diye düşünüyorum ama sabah test yaptım erken gebelık silik çıktı anlamadım ya😞
Emel0108 Anneolmakistiyorum1 bu cizgi testi yapinca 5 dakika icinde cikiyosa eger gebelik var ama cok sonra baktiginizda cikiyosa kuruma cizgisidir kan testi vermelisiniz bende bu sekilde ogrendim adetime 3 gun kala bile hala silik cizgiydi bi turlu emin olamiyodum
Meneksem Anneolmakistiyorum1 canım gebelik var gibi çizgin bayağı belirgin bunlar hassas testler doğruyu gösteriyor bence bende bununla öğrenmiştim gebeliğimi elinde başka test var mı onu da yap
Ask1907FB Anneolmakistiyorum1 bence var gibii varsa inş da hayırlı şekilde hayırlı evlat olsun 🤲yoksa da Rabbim hayırlı zamanda hayır’lı evlat olacak şekilde Rabbim layık gördügü zaman nâsip etsin inşallah 🤲🤲
Anneolmakistiyorum1 sutlukahve_ yani belirti psikolojik ya insan kafayı yiyor bu süreçte dün akşam eşime sanki midem bulanıyor diyorum 😞 ama kasık agrısı ara ara oluyor 2 gece önce döl ile beraber pembe akıntı çıktı sadece başka leke vs yok anlamadım bilmediğim konular :(( cok istıyorum ınsallah hayırlı ise 🤲
Esum Canım var ama çok yeni gibi. Bı kaç gün bekleyip tekrar yap bence. Bunu da atma aradaki farka bakarsın o daha koyu çıkarsa kan testi yaptırırsın sağlık ocağında. Varsa inşallah simdiden hayırlı olsun ☺️
Srp53 Anneolmakistiyorum1 öyle şey mi olur. İstediğinizde verebilirsiniz ben bi ara orda yatıp kalkıyordum nerdeyse ne açma. Etrafınızda özel hastane varsa orda verin. Ya da gidin acile bir sebep bulun kendinize ama gebelik şüphem de var deyin hcg bakarlar. Ya da bir test daha alın yapın.
Emel0108 Anneolmakistiyorum1 evet cok yeni ogrendim 4 haftalik 🙂 henuz doktora gitmedim 6. Haftayi bekliyorum
Meneksem Anneolmakistiyorum1 hadi yap bakalım inş vardır bayağı belirgin çıkmış kaset testler beni yanıltmıştı ama bu doğruyu veriyor bence
Anneolmakistiyorum1 Sabah ilk idrar ile test vermek iyi diyorlar ama 2. Testi simdi yapmak mi mantıklı yarın mi yapsam acaba
Meneksem Anneolmakistiyorum1 yakınında acil varsa orda verebilirsin ben sabah ilk idrarla vermediğim halde kanda 58 çıkmıştı böyle silikti