Selam kızlar 36+6 oldum bugün dün sabah uyandığımda lavaboya gittim. Tam girerken baktım 5-6 damla kadar su aktı yere peçeteye sildim pembe su gibiydi. Doktora gittim hemen çatı muanesi yaptılar. 1 parmak kadar açıklık var dediler. Nst’ye bağladılar sancım falan cıkmadı. Sonra eve geri geldim 1 saat sonra böyle yapışkanımsı kan gibi bişey geldi. Hala devam ediyor bu arada altıma lohusa pedi koydum pembe suya dönmüş hala geliyor. Şimdi bu muane olduğum için mi geldi?? acaba yoksa nişan mıı 🥲 ilk doğumum olacak birde nişandan kaç gün sonra doğum yaptınız 🌸🤲🏻🤲🏻