Merhabalar arkadaşlar bugün sabah 5 te suyum geldi ilk başta su olduğunu anlamadım üşüttüm idrar kaçırıyorum sandım sızıntı şeklinde geldi birkaç kez lavaboya gittim devam ediyordu biraz pıhtı gördüm anladım ki suyum geliyor şimdi hastaneye geldim doktoru bekliyorum çatı muayenem yapıldı 1 cm açıklık var dualarınızı bekliyorum lütfen inşallah doğumdan sonra tekrar yazarım dua istiyorum lütfen 🥺