Ay kızlar 39+2 yim.
Pazartesi doktora gitmiştim açılma vs yok ama bebek kanal girişinde kanala tam yerleşmemiş daha demişti.
2 gündür isalim, bebek hareketleri gayet güzel yerinde
Bel ağrılarım vs oluyordu ama dinlenince yatınca geçiyordu
Şimdi dinlenince de geçmeyen bir bel ağrısı tuttu beni
Doğum belirtisi mi bunlar anlamadım
Heyecan bastıııı 🥹🥹🥹🥹