Bende 8 Mayıs da olmam lazımdı olmadım 4 gün gecikmem var 2 kere test yaptım negatif çıktı nidaya yapmadım yarın doktor kontrolüm bar gideceğim korkuyorum maalesef ins bi sıkıntı yoktur
Geçen ayda normal günüm de lekelenme oldu adet bitimin de bitti ama geçen ay hep lekelenme oldu bu ay da böyle gecikme ve hiç gecikme yaşamam normal de normal değil bence bu durum 7 ay önce kürtaj oldum sonrasında bi sıkıntınyoktu şimdi bunla karşılaştım