GuzelMelegimm bırakacak biri varsa götürmeyin bence yada siz ayaklandıktan sonra gelsin yanınıza bende sezeryan olacam oğlumu götürmeyecem kendimle ne zaman ayaklandırdılar o zaman eşim getirsin yanıma sonra geri teyzelerinin yanına yollayacam kötü etkilenebilir beni o şekilde görse veya beni öyle yatakta görse kardeşine bi öfkesi olabilir bilmiyorum en iyisi ayaklandıktan sonra görmek diye düşünüyorum