aymir_46 Merhaba kızlar bu sabah test yaptım ilk beş dakikada cıktı hayalet çizgi bir daha test yaparım 2 gün sonra ama böyle olupta sonradan gebeliğini öğrenen varmı 🙁
Basakcum aymir_46 gecikme var mı adetinizde? Ben de çizgi gördüm. Gecikme de varsa bu testi yenilemek yerine kan verin derim ben
aymir_46 Miray-mom ikinci testi ne zaman yaptın canım eşim iki gün sonra yap bir daha diyor haklıda olabilir🙃
Miray-mom aymir_46 ben sabah akşam yaptıkça koyulaştı benim eşimde 3,4 gün bekle demişti ama ben gizli gizli yapmıştım 😅😅
Emel0108 aymir_46 bu fotografta gorunuyo eğer bu cizgi hemen ciktiysa gebelik olma ihtimali yuksek ama sonradan ciktiysa kuruma cizgisi. Adetinize kac gun kaldi ona gore kam vermelisiniz insallah vardir 🤲🏻🤲🏻
M_glsm aymir_46 ben de aynen boyle silik cizgiyle ogrenmistim hemde 1 hafta gecikmede😅 insallah hamileliktir sizinkide🙏
aymir_46 Sizlerden bu durumu yaaşayanlar neler yaptınız nasıl ilerledi süreç sağlıklı bir gebeliğiniz oldumu😕
aymir_46 Miray-mom bana kalsa bende yaparımda 🤭köyde yaşıyoruz😂gidip alamamda eczane de uzak kocamın alıp gelmesini beklerim🤗
aymir_46 Miray-mom eşimde gordü oda biraz sevinemedi gene yapalım kesinleşirse sevinirim diyor erkekler bu konuda daha serinkanlı kalıyorlar🤭
aymir_46 Miray-mom canım sen gecikmenin kacıncı gününde kan testi yaptırdın birde beta değerin kaçtı il öğrendiğinde☺️