Haticeburak06 dün tüm gece aynısını yaşadım ayak kalktıkça yürüyemedim sadece oturunca rahatlıyordum dün gittim sancı çıkmadı ama çocuk aşağı inmiş biraz dedi haftasına göre artık normal kendini doğuma hazırlıyor dedi bol bol istirahat et dedi . Bende post açmıştım bazılarında sancısı çıkmış mesela zaten doğum belirtileri yaşamışsınız olmadı bi doktora görünün