nmt2 Kromozom bozuklugu sebebiyle dusuk ve kayip yasayip , ama sonrasinda saglikli bebek sahibi olan var mi? Veya olunur mu?
Sadeceanne2 nmt2 tabiki olur ama genetik taramalı tüp bebek tedavisi olursa nız daha garanti olur çok acı tecrübeler yaşamışsınız çok üzüldüm bunları tekrar yaşamamanız için Genetik taramalı tüp bebek en makbul olan canım benim
_almirasmom nmt2 kromozom bozuklugu nedır bılmem ama ılk kızım +1 fazla kromozomla down dogdu 2. Ye hamıleyım o normal bebek ıkısıde benım yavrum🩷🩷
Ysmnpmk nmt2 benimde eşimde kromozom problemi var ve genetikli tüp bebekle gebeyim şuan 4.5 senedir evliyim evliliğimin başında 1 kez gebelik geçirdim ama boş gebelikti ve düşük oldu ondan sonrasında hiçbir şekilde tedavilerle gebe kalamadim en son tüp bebeğe başlamadan tıbbi genetik testi verince eşimde bu problemin olduğunu öğrendik ve genetige gönderdiğimiz 6 embriyodan 1 tane sağlıklı gelince o transfer edildi ve çok şükür bebeğim benimle
nmt2 Srp53 tup bebek yapmaya karar vermistim artik ve kalan 1 tanesi genetik taramaya gonderildi transfere uygun cikmadi 😔
nmt2 Sadeceanne2 evet tup bebek ile ilerlemistim bu sefer genetik taramaya gonderildi transfere uygun cikmadi
nmt2 Ysmnpmk ben tup bebekler ilerlemeye karar vermistim 6 taneden 1 tanesi kaldi genetik taramaya gonderildi, trasfere uygun cikmadi, kari koca olarak genetik testlerimizde sorun cimmadi, sanirim yumurtaya gelen kromozom bzuluylr 😔
Sadeceanne2 nmt2 canım benim rabbim sağ Salim çok sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah sana sınav kuzum Buda senin sınavın. Güzel olacak herşey inan yeter ki evlat çok güzel bir şey bende kaybettim 2,5 yaşında şimdi kızım geliyor teyzesi 32. Haftadayız az kaldı Nasibiyle sağlığıyla gelsin senin de en kısa zamanda kucağını doldursun inşallah
nmt2 nmt2 Sadeceanne2 yaa çok uzuldum😔 melek hepsi.. insallah sag salim saglikla kucaginiza alirsiniz guzel ve rahat dogum dilerim🙏
Ysmnpmk nmt2 olabilir canım bizimkide eşimden kaynakliydi 30 yumurta toplandı benden 6 tane embriyo 5.gune geldi ama 5ide hastalikliydi imha edildi. Rabbim zorlastirmasin kolaylastirsin inşallah 🤲
Evremo Ben ilk gebeliğimde bebekte genetik kromozom bozukluk vardı. Eşimle bana da bakıldı temiz geldi. Şimdi tekrar hamileyim amniyosentez yaptırdım bu bebeğimde temiz geldi sonuçlar. Sizde kromozom bozukluk nedir
baharmom35 nmt2 yengem 3 düşük yaptı onda da kromozom bozukluğu var 3 düşük sonrası 4. Sağlıklı oldu şimdi yeğenim 4 yaşında doktorlar genetikli tüp bebek öneren de olmuştu sağlıklı gebelik olana kadar devam et diyen de oldu zaten sağlıksız olup düşüyor diye ama ben olsam direkt genetikli tüp bebek yapardım yıpranmaya risk almaya gerek yok
baharmom35 nmt2 kendimde ne ben de ne eşimde genetik sorun olmadığı halde genetik testli tüp bebek yaptık
_almirasmom Alone benım de ılk kızım down 2. Sı bakalım Allah ne verırse razıyım saglıkla gelsınlerde 🥹♥️