Nihal1907 bir de doğumunuz nasıl başladı benim 35+0 bu gün Salı günü doktorda nst de sancı çıkmadı bebek kanala inmeye başlamıştı doktor bir iki hafta dayansın sonra gelirse de gelsin her şeyi normal gelişmesi e günü de geliyor demişti, normal doğum yapacağım hayırlısıyla. bu gün baya iş yaptım çocuk odası için vs iki saattir sürekli bir yerde toplanıyor belimde ve sağ bacağımda her zaman olan ağrıdan var o yüzden emin olamadım bir de midem bulanıyor kuruntu mu yapıyorum acaba stresten mi bilemedim ne yapmalıyım