Selam kızlar 35+3 haftalık hamileyim . Geçenlerde rahim ağzımda kısalma olduğu için progestana yeniden başlattı (daha öncesinde kasılmalarım oluyor diye içiyordum sonrasında bırakmıştım durumum gayet iyiydi) son kontrolüm Salı günüydü rahim ağzı uzunluğum çok iyiydi bebişim de gayet iyiydi bir sorun yoktu . Bu gece saat 2 de progestanı yine fitil olarak koydum yatıyordum ama bir süre sonra bir karın ağrım başladı kasıklarım ve belim ağrıyor bu saat oldu hala ağrı devam ediyor nedenini anlayamadım . Sizce neden ağrıyor ? Rahim ağzı uzunluğu bir anda azalan bir şey mi ? Progestan kullanırken doğuran var mı aranızda ? Kafamda deli sorular inşallah yardımcı olabilecek birileri vardır