Reina
Akşam 7 de başlayan sancılarım vardı hersancı gelişinde çömelip kalktım ve doğru nefe almaya çalıştım gerçekten sancılarımın hafif geldiğini hissettim sonra 21:00-22:00 gibi sancılarım sıklaştı 23:00 gibi duşa girdim sıcak suyu karnıma ve belime tuttum ve sancılarım aralıksız gelemeye başladı 23:45 de banyodan çıktım banyonun kapısının önünden ayrılamadım çömeldim ve ıkınma hissi gelemeye başladı kendimi tutamayıp ıkındım , o arada eşim de telaşlı bir şekilde üstümü giydirip hastane için hazırlanıyordu ama arabayla yetişemeyeceğimizi ambulans I aramasını söyledim çünkü bebeğin kafası elime geliyordu Hamd olsun ambulans yetişti hemen uzandım ve iki ıkınma ile bebek doğdu çok şükür sonrası hastaneye götürüldüm sedye ile plsenta alındı 2-3 dikişim vardı onu yaptılar. Hastanede yattık bir gece taburcu olduk şimdi evdeyiz ve Hamd olsun durumumuz iyi 😌