hlalclky1 hamile kalana kadar 1 yıldan fazla kullandım. Ben çok rahat ettim, özellikle yazın koku, terleme, pişik derdi olmuyor. Enfeksiyon riskin azalıyor. 6 ay kadar adet kabı kullandıktan sonra bir ara ilk günümde ped takayım dedim alıştıktan sonra çok rahatsız etti o ıslaklık 🥲