Kelebeekkkk Selam kızlar ikinciye hamileyim 35+5 Allah’ın izniyle bunuda normal istiyorum ilki iyiydi bu nasıl geçer fiğe düşünmekten kafayı yiyorum sizinki nasıl geçti 2. Normal doğumunuz bu arada arada 3 yıl var
hayalim35 Kelebeekkkk bnm ilki çok zordu ikincisi daha kolaydı ama üçüncüsü ikisinin arasıydı 1 den kolay 2den daha zordu
Birisi00 Kelebeekkkk Benimde ikinci gebelik. 39.hafta. Benimde aklimda soru işaretleri korkular fazla. Sanci nasil birsey acilma olacak mi? Suyum kendiliğinden mi gelcek? 1. De yasamadim bunlari
kahvesever__ Kelebeekkkk ilki çok zordu ikinci baya kolaydı sadece açılmamı beklemek sıkıcıydı geceye kadar açılmamı bekledik o kadar