SmyEsciv ben doğumdan hep çok korkuyordum ama neredeyse 34 haftalık hamileyiz korkunun ecele faydası yok 😀 ondan kabullendim yani. Doğumdan sonrası için ben de korkuyorum, umarım lohusalık süreci de iyi geçer derken onu kastetmiştim. Ben yalnızlığı ve sakinliği çok seviyorum. Çok fazla insanla muhatap olmak istemiyorum. Hele içimden insan çıkarmışken bence hiç muhatap olmak istemeyeceğim. Kayınvalidem yardım etmek için gelecek ama çok kalmasını istemiyorum, herkesin yaptığı temizlik, herkesin düzeni kendine biliyorsunuz 😅 ayaklanana kadar kalsa yeter bence. Ben o kadar çok kocamı görsem kocamdan bile sıkılırım, yalnızlığı çook seviyorum 😅