Merve_3351 İnsanların ne yaşadığını psikolojik olarak ne hissettiğini bilmeden empati kurmadan yazilan posta her istediğimizi yazma hakkımız yok öneri eleştiri fikir istenirse o ayrı tabi dilediğinizi yazın ama bazıları da var ki sadece kendini rahatlatmak için post açıyor anlatacak kimsesi yok diye onunla aynı şeyleri yaşayanlarla dertleşmek rahatlamak için pirana gibi araya girip ters veya kötü yorum yapmak saçma geliyor zaten morali bozuk hamile ne gerek var üzmeye herşeye dahil olmak yorum yapmak zorunda hissetmemek de bir olgunluktur banane demeyi bilmek de gerekir şahsen ben her okuduğuma yorum yapmıyorum bazen kötü yorum yapacak olsam empati kuruyorum yaşadığının ne kadarını buraya yazabildi diye yorum yapmıyorum kötü yorum yapacak olsam kırıcı olmadan yapıyorum çok önemli bu