isilaybestee Evet ben de kullanıyorum annem de. Benim evimde evcil hayvanım yok fakat evimiz hızlı kirleniyor. Saçlar, eşimin tüyleri vs gerçekten temizliyor. İnsan temizliği gibi olmuyor ama günlük temizlik için çok ideal. Her akşam yemekten sonra 1 tur açsanız ya da yatmadan önce ev yeni temizlenmiş gibi oluyor. Haftada bir derin temizlik yapsanız haydi haydi yeter. Benimki normal annemde ultra istasyonlu var. Kendi tozunu vs boşaltıyor ama gerek yok bence ben normalini kullanıyorum gayet yeterli. Haftada 1 kendim alıp çöpe atıyorum aradaki 15 bin farkı vermeye değmez.
Halıya gelince mopunu otomatik kaldırıyor, halılar kirlenmiyor. Kendi zemin tanıma özelliği var, halılar kirlenmiyor. Aklınızda hiç tereddüt olmasın alabiliyorsanız alın