Mavisbonck canım çok geçmiş olsun benimde anal fissür var makat çatlağı olarak geçiyor kabız olunca ishal olunca ağrı sızlama yapıyor, dediğin gibi oturup kalkarken bile canını yakıyo insanın 2 yıldır var her sene bi kez tekrarliyo. Krem ve fitille geciyo ağrısı sizlamasi, çok şükür şuan yok belki öyle bi durum olabilir istersen bi doktoruna danış.