Ezomommy Vajina da çok baskı ve ağrı var bazen geçiyor bazen yoğun çok merak ediyorum ayni hafta da olanları benzer sıkıntıları yaşıyor musunuz?
Angel161023 Ezomommy evet bizimde öyleeeeee baş pozisyonda olduğu için öyle oluyormuş belki senin bebiş de baş pozisyonda duruyordur kontrolünde doktorun söyler ☺️
Rabiul Ezomommy benim deli kız makat gelişli ayakları baskı yapıyor hissediyorum idrar torbasına da vuruyor sürekli
Baysalcennet Ezomommy Ben dünden beri özellikle sap kasıkta ağrı vajina da batma baskı hissediyorum baş aşağıydı bir hafta önce ama bakalim yarında gelmezse sıkıntı yirim ekte sıkıntı yaşıyorum kıramp gibi ağrı gibi tam vajina ile bacak birleşimi yerlerde
Ezomommy Angel161023 en son gittiğimde hala tersti 2 hafta var gitmeme bekleyeyim mi sizce yoksa gideyim mi erkenden bilmiyorum
Angel161023 Ezomommy yani eğer ağrınız dayanılmayacak bir şekildeyse geciktirme bi git görün derim en azından için rahatlar korkma ❤️
Ezomommy Rabiul sanırım benim de hala öyle ve hep kasık kısmında hareket hissediyorum korkutuyor normalde yukarıda olması gerekmez mi
Rabiul Ezomommy ben hep kaşıkta hissediyordum artık kafasına göre takılıyor bazen yukarıda bazen aşağıda hangi pozisyonda saha rahatsa genelde o şekilde kalıyor yada dönüp dolaşıp o pozisyona geliyor
Rabiul Ezomommy mesela geçen gün arkası dönüktü en son arkası dönük olalı 2 ay kadar olmuştur. Haraketlerini çok az hissettim otururken makat ağrısı çektim muhtemelen kendini oraya dayamıştı akşama doğru tekrar yüzünü döndü 🥹
Ezomommy Baysalcennet evet benim de aynen öyle nasıl geçer anlamadım yürüyüş yapıyorum dinleniyorum ama bir türlü gecmiyor
Ezomommy Tubiiy1 her gittiğimde doktorum mutlaka kontrol eder ve en son gittiğimde yine baktı her şey normal demişti
Rabiul Ezomommy bir sorun olsaydı doktorum bana söylerdi benim bebiş hep kasıkta hissediyordum dha yeni yeni göbek hizasında hissetmeye başladım açıkçası
GuzelMelegimm Ezomommy neler neler yaşıyorum bi görsen.. O baskıdsn yürüyemiyorum penguen gibiyim. Tuvalete gidiyorum düşecek gibi hissediyorum. Ama hepsi normall. Meral etme
Ezomommy GuzelMelegimm yaa içim rahatladı yani gebelik ağrısı mutlaka olur ama ilk olunca insan her şeyden aşırı çekiniyor hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım miniklerimizi 🥹🙏🏽🤍
Ezomommy Rabiul evet işte söylüyorlar genelde mesela egzersiz yapıyordum devam etmek istemiştim 32 den sonra devam edersin dedi yani bence zaten her şeye bakıp dikkat ediyorlar da işte ilk gebeliğim çok pinpirikliyim 😂
Skrnysn Ezomommy Benimde 24. Haftadan veri öyle bende tam 29.haftamdayım geceleri yatakda dönemiyorum bile oranın ağrısına bazen belimle vajina ağrımdan yürüyemiyorum bile
Ezomommy Skrnysn evet yani resmen yatakta dönerken inliyorum hepimiz boyleysek demek ki haftamiza göre normal birkaç doğum yapan arkadaşıma sordum bebek büyüdüğü için oluyor dediler