mutlubibekleyis Gün içinde mıy mıy hareket edip bazen keyfine göre hareket bile etmeyen bebeğim saat 23.00 sonrası resmen deliriyor hareketlenmekten, böyle karnımı acıtacak sertlik ve anilikte. Normal mi ve bir sebebi var mı ☹️
mutlubibekleyis Knisanurb Evet uyutmuyorr, gün döngüsü bizimkinin tersi galiba gece uyanık gündüz uyuyor gibi 😬🥲
Aliye35 Bende 36 oldum. Çok baskı hissettim bugün. Dün birseyim yoktu. Sizde de ara ara oluyor mu. Yoksa bu kalıcı bir ağırlık mi
mutlubibekleyis Aliye35 Ara ara olurdu bende ama bugün her zamankinden fazla baskı hissettim ben de dışarı çıkmıştım acayip zor yürüdüm zor da eve geldim bugün. Normaldir sanırım bu haftalara geldik artık 🫠 Bir de gece uyuyabilsek 😬🥲
Merve_818181 mutlubibekleyis benimde öyle şuan halay çekiyor sanırım içerde yırtıp çıkacak gibi gündüzde bir iki hareket kafi sana diyo o kadar 😂😂
Fundahakanb NerminAyla beni hazırlamasın lütfen .dinlenelim uyuyalım ki onlara doşumdma sonra bi faydamız olsun . İlk doğumumda allahım diyorum nasılsa mama veriyolar anneme gitsem 2 saat iöylr deliksiz uyuyup gelsem . Düşünün ne kadar yorgunum ki yıllardır beklediğim bebeğimi bırakıp gitmeyi düşünüyorum . Spinal sonrası 3 gün aşırı baş ağrısı cektim bir de onun da etkisi var tabi
Aliye35 mutlubibekleyis Korkutuyor inşallah yapabiliriz. İlk hamilelik korkum var valla. Gece uyuycak mı, doyucak mı, mama mı vericem. Ateşi olur mu… İçim içimi yiyor şimdiden. Rabbim yardımcımız olsun.
Fundahakanb NerminAyla pişman değilim ama baş ağrımı asla unutamam. Bi de başımda anlayışsız ünsanların sürekli konusması mahvetti .eve gelimc ebile devam ettiler . Kayınvalidem sağolsun konusmayı cok sever . Actı esra erolu bangır bangır izliyor . Diyorum salona geçin ben izlemiyorum yok anlatamadım ! En sonunda eşime dedim söyle salonda izlesin ölüyorum diye. Herkes gidince 1 kaç ay sonra oturdum .dedim ki ne annemi istiyorum ne annesi bana sen yetersin . Öldürdüler beni resmen ! Yeni evliydik çok anlamıyordu beni ama artık anlıyor diye umut ediyorum
NerminAyla Fundahakanb baş ağrısı geçer de anlayışsız insanlar huyundan vazgeçmez. İster hamilelik hormonu desinler ister alınganlık desinler. Hamileliğimde saçma sapan yorumları unutmayacağım. Allaha havale ediyorum. Siz de bebeğinize odaklanmaya çalışın, enerjinizi ona harcayın. Siz on kez söyleseniz de anlamak istemeyen anlamaz