Kızlar aylardır isim konusunu bir türlü netleştiremedik benim beğendiğimi eşim onunkini ben beğenmedim tam olarak. Sonra tam anlaştık gibiydi (iki isim olacak) isimlerden biri benim ailemin çok sevmediği bir akrabanın çocuğunun ismiydi onu koymayın dediler bana ben de istemediğimi söyledim eşime. Eşim de gitti bu sefer ( haberi yok tabiki böyle biri olduğundan) yıllardır hiç konuşulmayın bir sürü olay yaşanmış bir akrabanın oğlunun adını beğendi😅 ben de artık bir şey diyemedim ne istese beğenmiyorum gibi oluyor çünkü ve ismi de gayet beğendim aslında ama ailemin istemediğini biliyorum bir şey de diyemiyolar artık baya koyduk gibi çünkü siz olsanız ne yapardınız bu durumda